Arhiiv aprill, 2006

  • Projektid

    B-Learn B-Learn projekt on loodud selleks, et pakkuda mitmeid erinevaid testitud meetodeid ühendamaks traditsionaalseid õppimismeetodid uue tehnoloogia poolt pakutavate meetoditega. Peamiseks projekti sihtgrupiks on õpilased, õpetajad, haridustehnoloogid. Projekti kodulehekülg Calibrate EL 6. raamprogrammi IST projekti eesmärgiks on luua tehnilised lahendused digitaalsete õpiobjektide tootmiseks, arhiveerimiseks ja […]

    Loe edasi

  • Homo Zappiens kõrghariduses

    Tuleviku üliõpilased kuuluvad võrgugeneratsiooni, noorukid vanuses 18 aastat (2006), kes on üles kasvanud arvutihiirt käes hoides, kasutades kommunikatsiooniks ja meelelahutuseks tv-pulti, mobiiltelefoni, i-Podi, PDA-d ja teise elektroonilisi seadmeid. Nende vidinate ühisosaks on, et lapsed õpivad informatsioonivooge kontrollima ning otsustama, mida nad vaatavad, kuuluvad või kellega […]

    Loe edasi

  • Mis see e-õpe tegelikult siis ikkagi on?

    Ja millal ta algab? Kas alles siis, kui inimene on ülikoolis ja osaleb oma esimesel e-kursusel? Mina vaataksin e-õpet laiemas kontekstis. Mõnes mõtte võib e-õppeks lugeda kõike seda, mida inimene õpib arvuti abil, arvutit ja internetti kasutades. Kui inimene leiab talle vajalikku informatsiooni e-vahendeid kasutades, […]

    Loe edasi

  • E-õppe tulevikustsenaariumid

    Artikli tõlkimist toetas Euroopa Liit. 1. stsenaarium: planeet Sisukas (ehk Contenteous) Kui maandute Sisukal, siis on tehnoloogia teie gateway ja tarnesüsteem. Väga tähtsaks peetakse eesmärgistatud virtuaalseid õpikeskkondi (VLEd), sisujuhtimissüsteeme, integreeritud õpijuhtimissüsteeme, multimeediume, tööstusstandardeid, DVDsid, digitaal- ja kaabeltelevisiooni ning suure võimsusega lairiba. 21. sajandi algust nimetatakse Sisukal koera hommikusöögi ajastuks. Telefoni-, […]

    Loe edasi

  • Tallinna Tehnikaülikooli Tehnoloogiakooli joonestamiskursuse edulugu

    Koostöö on märksõna Tallinna Tehnikaülikooli Tehnoloogiakooli kursuse “Sissejuhatus kujutavasse geomeetriasse” loomisel ja läbiviimisel. Alguse sai kursus TTÜ avatud ülikooli juhi Reet Neudorfi ettepanekust luua Tallinna Ülikooli Õpilasakadeemia raames üldhariduskooli 10.-12. klasside õpilastele Tallinna Tehnikaülikooli poolt pakutav kursus ametivaliku kaalumiseks, tehnika- ja tehnoloogiaerialade ja ülikooli õppekorraldusega tutvumiseks. Tekkis […]

    Loe edasi

  • “Elements of an Effective eCampus: an International Perspective”

    and “New Technology to Enrich Communication and Interactivity” Located in the most densely populated county in Florida, St. Petersburg College (SPC) would seem perfectly situated to support every potential student with face-to-face instruction at one of the ten educational sites located in a reasonable geographic […]

    Loe edasi

  • Minu tee ekraanivisioonideni

    Asi algas sellest, et 2005. a kevadel tuli minul ja minu kolleegidel arvutiklassis läbi viia füüsika praktikumitööde vormistamise seminare. Tudengite arvu (300) ja arvutiklasside keskmist suurust (20 töökohta) vaadates sai selgeks, et ühte ja sama loengut tuleb pidada vähemalt 15 korda. Traditsioonilisel viisil õpetades oleks […]

    Loe edasi

  • E-õppejõu koolitussüsteem

    Eesti e-Ülikooli e-õppejõu koolitussüsteem on kolmetasemeline: Baastase (2 AP) Baastase on mõeldud õppejõududele, kes soovivad teha esimesi samme e-õppes. Kursustel antakse ülevaade e-õppe tehnoloogilistest ja didaktilistest võimalustest sõltumata õpikeskkonnast ning kõik osalejad saavad e-kursusel osalemise kogemuse. Baastaseme koolituste lõpuks valmib osaleja oma esimese e-kursuse plaan […]

    Loe edasi

  • E-õppe hetkeseis Eestis

    Eesti e-ülikooli ametlikeks e-õppekeskkondadeks on WebCT, IVA ja Moodle. Kõik kolm õpikeskkonda on installeeritud kesksetesse serveritesse ja on kõigile e-Ülikooli liikmeskõrgkoolide õppejõududele tasuta ja vabalt kasutatavad. Lisaks ametlikele keskkondadele on ülikoolid ja struktuuriüksused loonud oma õpikeskkondasid ja installeerinud oma serveritesse teisi vabavaralisi õpikeskkondi. Allpool toodud statistika annab ülevaate e-Ülikooli […]

    Loe edasi

  • Koostöö Eesti hariduses Eesti e-Ülikooli näitel

    Parafraseerides ühte Eesti kuulsat raamatut, siis võiks alustada nii: „Kui mina Eesti e-Ülikooli jõudsin, olid e-kursused juba alanud.“ Minu tööleasumisel 2003. aastal oli Eesti e-Ülikool tegutsenud 6 kuud. Veebruaris oli edukalt korraldatud esimene konverents, kus Haridus-ja Teadusminister koos nelja avalik-õigusliku kõrgkooli ja kahe erakõrgkooli rektoritega […]

    Loe edasi

Best replica watches in our shop
bvlgari replica