Paremale: |
2. | Õpiobjekt peab olema (missugune?) ..., st õpiobjekt on ühe konkreetse teema omandamiseks loodud õppematerjal, mis sisaldab minimaalselt välisseoseid, aitab saavutada ning kontrollida õpiväljundite saavutamist. | 3. | Mida väiksem on õpiobjekti (mis?) ..., seda paremini on seda võimalik taaskasutada erinevate sihtrühmade puhul. | 5. | Õpiobjekt peab vastama ühele põhilisele (millele?) .... | 7. | Õpiobjekt on hästi (missugune?) ... (sisu liigendamine, sisukad pealkirjad, olulise rõhutamine). | 9. | Õpiobjekti (missuguses?)... etapis sõnastatakse õpiobjekti eesmärk ja õpiväljund(id), planeeritakse õpiobjekti maht, valitakse kasutatavate meediate tüübid, koostatakse õpiobjekti struktuur ning õppeprotsessi kava. | 10. | Õpiobjekti saab õppija läbida (kuidas?) .... | 11. | Õpiobjekt on funktsionaalselt illustreeritud ja varustatud üldarusaadavate (millega? mitm.) .... | 12. | Õpiobjekt toetab õppeprotsessi kõiki (mida? mitm.) .... | 13. | Õpiobjekt peab olema (mida?) ... toetav, st õpiobjekt toetab oma sisult ja ülesehituselt õpiväljundite saavutamist, olles juhendav, illustreeritud, interaktiivne, tagasisidet andev ja erinevate õpistiilidega õppijatele iseseisvaks läbimiseks sobiv. |
|
Alla: |
1. | Õpiobjekt peab olema (missugune?) ..., st õpiobjekt on tehnilistele standarditele vastav ja seda on võimalik kasutada levinumate operatsioonisüsteemide ning tarkvaradega, olenemata kasutatavast õpikeskkonnast. | 2. | Õpiobjekt peab olema (missugune?) ..., st õpiobjekti saavad kasutada erinevad sihtrühmad mitmesuguste õppeainete raames sõltumata ajast ja kohast. | 4. | Hea õpiobjekt on (missugune?) ..., st see reageerib õppija tegevustele arvutis. | 5. | Õpiobjekt sisaldab erinevas vormis õppematerjale (tekst, graafika, audio, video, animatsioon) ja õpitegevusi, toetades erinevate (millega? mitm.) ... õppijaid. | 6. | Tehniliselt saab eristada kahte peamist tüüpi tekste – interaktiivsed ja (missugused?) ... tekstid. | 8. | Õpiobjekt sisaldab (mida? mitm.) ..., mis selgitavad õppijale õpiobjekti eesmärki, õpiväljundeid ning suunavad kõiki õpiobjekti võimalusi kasutama. |
|