Head õppejõud, õpetajad, haridustehnoloogid ja e-õppe huvilised!
e-Õppe Arenduskeskus kutsub Teid osalema konverentsil
E-ÕPE E-RIIGIS: STRATEEGIAD JA TEHNOLOOGIAD
Konverents toimub 11.-13. aprill 2007 Tartu Ülikooli Raamatukogus (W. Struve 1)
Konverentsile on oodatud kõik, kes usuvad, et strateegiline mõtlemine ja uued tehnoloogilised lahendused on oluline osa Eesti hariduses.
http://conference2007.e-uni.ee
RAHVUSVAHELISED ESINEJAD e-Õppe Arenduskeskuse kevadkonverentsil 2007
Professor Ian Macdonald õppis ja töötas enne füüsikaõpetajaks asumist insenerina. Magistrikraadi ja Ph.D sai ta kognitiivses psühholoogias. Ta õpetas Monashi Ülikoolis jätkates ka uurimistööd õppimisest ning õpetamisest kõrghariduse kontekstis. 1997. aastal suundus ta Swinburne’i ülikooli juhtima sealselt inseneriõppeprogrammi, samal ajal nõustas kolme aasta jooksul Thai-Australia Science and Engineering Advisory projekti, mis hõlmas 50 Tai ülikooli. 2002-2003. töötas ta RMIT International ülikoolis Vietnamis. Liikudes edasi Lääne-Austraalias asuvasse Perthi, asus ta tööle prodekaanina Curtini ülikoolis. 2005. aastal liikus ta New Englandi ülikooli, võttes vastu Teaching and Learning Centre direktori koha. Oma uurimisvaldkonnas keskendub ta õppija metakognitsioonile, efektiivsete õppekeskkondade arendamisele ning õppejõudude professionaalsele arengule kõigil tasemetel.
Loe Ian Macdonaldi inglisekeelset artiklit teemal “Teaching Communities in Higher Education”.
Tony Bates on kaug- ja e-õppe planeerimisele ja haldamisele spetsialiseerunud erafirma Tony Bates Associates Ltd president. 2003-2006 töötas ta osalise koormusega Kataloonia Avatud Ülikoolis. Aastatel 2004-2005 samuti osakoormusega Southern Alberta tehnoloogiainstituudis, kus panustas e-õppealase strateegia väljatöötamisel.
Aastatel 1995-2003 oli ta kaugõppe ja tehnoloogia osakonna juhataja British Columbia ülikoolis, Kanadas. Samaaegselt oli ta samas ülikoolis ka MAPLE uurimisrühma juht. Uurimisrühm keskendus e-õppekeskkondade rakendamisele hariduses. Viiel eelneval aastal töötas ta British Columbia ülikoolis strateegilise planeerimise ja infotehnoloogia alal. Enne seda aga 20 aastat professorina Briti Avatud Ülikoolis, kus ta oli üks asutajaliikmeid.
Ta on kirjutanud kaheksa raamatut, sh. ‘Managing Technological Change: Strategies for College and Universities Leaders’, ja (koos Gary Poole’ga) ‘Effective Teaching with Technology in Higher Education’. Tema viimane raamat on ‘Technology, e-Learning and Distance Education’, mis ilmus 2005. aasta aprillis. Tema uurimisrühmad erinevates ülikoolides on avaldanud üle 350. töö valdkondades nagu kaugõpe ja tehnoloogia kasutamine õpetamises. Ta on kuue haridustehnoloogiale ning kaugõppele keskenduva ajakirja toimetuses.
Konsultandina on ta töötanud üle 30. riigis. Klientideks on olnud muuhulgas Maailmapank, OECD, UNESCO, haridusministeeriumid ja mitmed USA osariikide kõrghariduskomisjonid. Tal on Ph.D. haridusjuhtimises ning teda on nimetatud mitmete ülikoolide audoktoriks.
Claudio Dondi, 1958. aastal Modenas sündinud majandusteadlane on Bolognas asuva uuringutele pühendunud organisatsiooni SCIENTER president. Alates asutamisest 1988. aastal on organisatsioon keskendunud innovatsioonile hariduses. Presidendina on tema ülesanneteks suurte rahvuslike ja rahvusvaheliste projektide koordineerimine ning strateegiline nõustamine ja hindamine regionaalsel, rahvuslikul ja rahvusvahelisel tasandil. Ta on samuti MENON EEIG juhatuse liige, ajakirja British Journal of Educational Technology toimetuskolleegiumi liige, EIfEL’i president ja EFQUEL’i president. Aastatel 2001-2006 oli ta EDEN’i asepresident.
Sebastian töötab Viinis asuvas mittetulundusühingus Sotsiaalse Innovatsiooni Keskus. Tal on psühholoogiakraad Erlangen-Nürnbergi ülikoolist ja magistrikraad Georgia ülikoolist USA-s. Ta on töötanud Georgia ülikoolis konsultandina, samuti õppejõuna Augsburgi ülikoolis Saksamaal. Alates 2000. aastast on Sebastian keskendunud sotsiaalse tarkvara valdkonnale just täiskasvanud õppija perspektiivist.