Kool – õpetamisasutusest õpiruumiks
David Vincent
Professor David Vincent töötab Suurbritannia Avatud Ülikoolis prorektorina 2003. aastast. Tema vastutusalas on ülikooli strateegia arendamine ning seal sätestatud eesmärkide täitmiseks vajalike protsesside käivitamine ja elluviimine. Samuti on tema pädevuses suhtlemine kõrgharidust rahastavate avaliku sektori organisatsioonidega ning rahvusvaheliste partneritega. Sotsiaalajaloo professorina on ta avaldanud 15 raamatut ning rohkelt artikleid. David Vincent on ka assotsiatsiooni European Association of Distance Teaching Universities (EADTU; http://www.eadtu.nl/) president.
Francesc Pedró
Dr. Francesc Pedró töötab OECD keskuses Educational Research and Innovation (CERI) alates 2005. aastast. Praegu juhib ta vanemanalüütikuna “New Millennium Learners” projekti (www.oecd.org/edu/nml). Ta vastutab ka teadus- ja arendustööde ülevaadete eest OECD riikides ning on hõivatud projektides, mis keskenduvad kutseõppele ja digitaalsetele õppematerjalidele.
Francesc on lõpetanud Autonomous University of Barcelona ning doktorikraadi omandanud UNEDis. Ta on töötanud professorina Pompeu Fabra ülikoolis ning prorektorina Kataloonia Avatud Ülikoolis.
Nancy White
Full Circle Associates’i asutaja (http://www.fullcirc.com).
Nancy White’il on 25aastane kogemus turunduses, avalikes suhetes ja juhtimises ning ta on töötanud enamasti meediavaldkonnas. Enda asutatud konsultatsiooniettevõttes Full Circle Associates aitab ta leida ühisosa mittetulundusühingute ning äriettevõtete strateegiates, keskendudes veebipõhiste suhtlemisvahendite rakendamisele virtuaalsete meeskondade töö korraldamisel, rahvusvaheliste kogukondade arendamisele ning erinevatele õpikogukondadele. Nancy on rahvusvaheliselt tuntud ekspert veebipõhise koostöö ning suhtlemise valdkonnas. Ta on leiutanud uusi veebipõhiseid koostöövorme gruppidele. Tema taust on väga mitmekesine ning ta on töötanud turunduses, avalikes suhetes, tervishoius, avalikus halduses, tegelenud projektijuhtimise ning videote produtseerimisega. Ta on teinud tihedat koostööd CBSiga erinevate tele- ning raadioprogrammide asjus.
Nancy on lõpetanud Duke University ning on tunnistatud šokohoolikuks. Ta on kahe peatselt täiskasvanuks saava poja isa ning elab nende ja abikaasaga Seattle’is.
Fredrik Paulsson
Fredrik Paulsson töötab õppejõuna Interaktiivse Meedia osakonnas Umeå Ülikoolis, kus ta juhib õpitarkvara arhitektuurile keskenduvat õppeinfrastruktuuri uurimisrühma, mis tegeleb sisu, teenuste ning e-õppekeskkondade modulaarsusega. Peale selle huvitub ta teenustepõhisest lähenemisest modulaarsusele ning semantilise veebi tehnoloogiatest.
Teemu Leinonen
Teemu Leinonen töötab õppejõu ning uurimisrühma juhina Helsingi Kunsti- ja Disainiülikoolis ning on valitud ka ülikooli senatisse. Tal on üle kümneaastane kogemus uue meedia rakenduste disainimises ja selle õpetamiseks ning samuti õppurite aktiivset osalust nõudvate õppematerjalide loomises. Teemu on sel teemal avaldanud mitmeid raamatuid ning artikleid.
Simon Atkinson
Simon Atkinson on haridusstrateeg, kelle põhihuviks on hariduses kasutatavad tehnoloogiad. Tema uurimisvaldkonnaks on põhiliselt kolmanda taseme õppe strateegiline planeerimine uutest tehnoloogiatest tuleneva sotsiaalse keskkonna muutumise kontekstis. Praegu töötab Simon Uus-Meremaal asuvas Massey Ülikoolis strateegilise nõunikuna e-õppe alal ning vastutab ressursside ning võimaluste hankimise eest e-õppealase täiendusõppe arengu tagamiseks.
Simon on töötanud turunduses, kõrgharidussektoris ning tegelenud mitme rahvusvahelise arenguabiprojektiga. Pärast logistika- ning turundustööd mitmes suures erafirmas keskendus ta suuremalt jaolt konsultatsioonitööle e-õppe arendustegevuse vallas rõhuasetusega institutsionaalsetele strateegiatele ning e-õppe vahenditele. Veel on ta paljudes riikides korraldanud täiendusõppega seonduvaid töötube.
Sue Greener
Dr Sue Greener töötab õppejõuna Brighton Business Schoolis Suurbritannias ning õpetab peamiselt magistri- ja doktoriõppetudengeid tööjõuressursside halduse, majandussüsteemide ning uuringumeetodite valdkondades. Peale selle juhib ta rahvusvahelist bakalaureuseõppe kursust University of Walesi juures. Tema uurimishuvid keskenduvad e-õppe strateegiatele ning õppejõudude tugisüsteemile ning koolitamisele. Sue on osanik konsultatsioonifirmas Positive Images (www.posimages.co.uk), mis pakub erinevatele ettevõtetele nõustamisteenust strateegilises juhtimises.
Vicky Allen
Vicky Allen on kaheteistaastase kogemusega keeleõpetaja ning töötab praegu 11–18aastaste poiste saksa keele õpetajana Plymouthis asuvas keskkoolis. Lisaks aitab ta põhikoolis 7–11aastastega töötavaid kolleege. Vicky kasutab palju interaktiivseid õppemeetodeid, mis tema enda kogemusele tuginedes sobivad veidi rohkem just poistele.
Riina Vuorikari
Riina Vuorikari on töötanud European Schoolnetis (EUN) alates aastast 2000. Tema tegevusvaldkond varieerub alates õppevahenditest, veeb 2.0-st ja sotsiaalsetest võrgustikest kuni e-õppe koostalitlusvõime ning metaandmeteni. Tal on kogemusi paljude ELi rahastatud projektidega ning ta on koostanud mitmeid artikleid ja aruandeid e-õppe koostalitlusvõime ning uute tehnoloogiate kohta. Ta töötab igapäevaselt õpetajate, tehnoloogide ning teaduritega. Riinal on magistrikraad Joensuu ülikoolist ning praegu omandab ta doktorikraadi Hollandi Avatud Ülikoolis.
Lisa Petrides
Ph.D. Lisa Petrides on iseseisva haridussektori uuringutele keskenduva mittetulundusühingu Institute for the Study of Knowledge Management in Education (ISKME) president ja asutaja. Asutus keskendub uuringutele täiendusõppe ning teadmusjagamise valdkondades. Petrides on juhtinud ka OER Commonsi initsiatiivi (www.oercommons.org). Tegemist on võrgustikuga, mis pöörab tähelepanu õpetajate ja õppijate toetamisele dünaamiliste ning avatud õppematerjalide loomisel ja kasutamisel. Varem on Lisa Petrides töötanud professorina Columbia ülikoolis, doktorikraadi omandas ta Stanfordi ülikoolist.