E-kursustele esitatavad kvaliteedinõuded kursuse erinevates etappides

Kvaliteetne e-kursus on rõõmuks nii läbiviijale kui ka õppijatele. E-kursuse loomisel tuleb järgida õpidisaini reegleid ja etappe (nt ADDIE õpidisaini mudeli järgi – analüüs, kavandamine, väljatöötamine, läbiviimine ja hindamine). See ristsõna aitab meenutada tähtsaid tõdesid kvaliteetse e-kursuse loomisel ja läbiviimisel.
Soovi korral leiate kõik ristsõna vastused käsiraamatust “Juhend kvaliteetse e-kursuse loomiseks”.

Paremale:

1. Kursusel toetatakse õppija … osalemist õppeprotsessis (omavahelist suhtlemist, õpikogukondade teket jne).
5. Kursusel on sõnastatud eesmärgid ja … õpiväljundid.
6. Kursuse õppetegevused ja hindamise põhimõtted vastavad kursuse …
7. Kursuse läbiviimisel jälgitakse (planeeritud) …
8. Õpikeskkonna kasutamine ei nõua eraldi tasulise … soetamist.
9. Kursuse sisu vastab kursuse õpiväljunditele ning arvestab e-õppe …
11. Esitatud on õppijatele vajalikud … ja oskused kursusel osalemiseks.
14. Kursuse materjalide edastamisviis vastab õppijate … ja tehnilistele võimalustele.
16. Õppijatele antakse kursuse jooksul … tema tugevate ja nõrkade külgede kohta kursusel ning üldisest edenemisest.
17. Õppematerjalide esitamisel kasutatakse kursuse õpiväljunditele vastavalt sobivaid … (nt tekst, pildid, animatsioonid, audio, video jm).
18. Kursusel toetatakse … kujunemist (õppijaid suunatakse õpitu reflekteerimisele, aja planeerimisoskuste kujundamisele jne).

Alla:

2. Kursust … enne reaalses õppeprotsessis kasutamist.
3. Toimub kursuse hindamine … ja kursuse läbiviijate poolt (tagasisidesüsteem) kursuse edasise parendamise eesmärgil.
4. … vahendid toetavad kursuse õpiväljundite saavutamist.
10. Kursus on … töökorras (lingid töötavad, vajalikud vahendid avanevad jms).
12. … on põhjalik ja terviklik, sisaldades osalise e-kursuse puhul ka ülevaadet auditoorsest õppetööst.
13. Õppijatele on esitatud … ja tagasisidestamise põhimõtted.
15. Kursuse õppematerjalid ja õpitegevused vastavad kursuse …

Tags:

Autorist