Õppimine personaalselt seadmelt
Üha enam kirjutatakse artikleid (http://www.cisco.com/web/ strategy/education/us_education/case_studies.html) ja Twitteri säutsusid (http://twitter.com) teemal, kuidas haridusasutused püüavad arendada õppematerjale, mis ühilduksid sõltumata kasutatavast seadmest. Seoses sellega on levimas oma seadme rakendamise filosoofia (Bring your Own Device philosophy), s.t iga kasutaja saab õppida enda isiklikul seadmel, mille kasutamise funktsioonid on talle teada ning mugavad kasutada. See omakorda esitab seadmetele suure väljakutse – täisfunktsionaalne ühildumine ja turvalisus, õppeprotsessi juhtimine ning õppijate omakapital. Loe uudist lähemalt: http://bit.ly/P8dvun
200 haridusrakendust iPadile
Tahvelarvutid kinnitavad üha rohkem kanda haridusasutustes, andes võimaluse muuta õppimise protsessid huvitavamaks. Turul on palju erinevaid tahvelarvutite tootjaid, kuid praegu on haridusvaldkonnas juhtivaks rakenduste tootjaks iPad. Õpetajad, kes sooviksid õppetöös tahvelarvutite võimalusi rakendada, on ilmselt märganud, et keeruline on leida paljude rakenduste hulgast sobivaid lahendusi. Veebiaadressil www.educatorstechnology.com on välja toodud 200 erilist rakendust, mida saab efektiivselt rakendada just õppetöös. Rakendused on jaotatud kuueteistkümnesse erinevasse valdkonda. Loe uudist lähemalt: http://bit.ly/U1Ci0f
Tuleviku õppimine
Ericsson on värskelt avaldanud äärmiselt põneva video tulevikuõppimisest pealkirjaga “The Future of Learning as part of their Networked Societies series”. Video rõhutab tehnoloogia vajalikkust tulevikuõppimises, kus õppimine tugineb koostööle, uuendustele ning ideede ja kogemuste jagamisele.Vaata videot: http://bit.ly/XtpGnh
15 parimat õpiotstarbelist videot
2012. aasta MEDEA rahvusvahelisel parimate õpiotstarbeliste videote konkursil on selgunud üheksa finalisti kokku kuuest riigist. Konkursile laekus 213 tööd 32 riigist ning auhinnasaajad kuulutatakse välja 14. novembril Brüsselis toimuval “Media & Learning” konverentsil. Finalistide valimisel osalenud 90 žüriiliiget tõstsid esile veel 15 videot, mis leiavad samuti äramärkimist MEDEA kodulehel kui näited parimast praktikast selles valdkonnas.
MEDEA auhinnad tunnustavad ja edendavad innovatsiooni ning head praktikat digitaalsete liikuvate piltide ja heli kasutamisel hariduses. Tunnustatakse ka eeskujulikku produktsiooni ja pedagoogilise disaini arvestamist meediarikka õpivara loomisel, sealhulgas video loomist ja kasutamist klassiruumis. Auhinnad antakse välja neljas eraldi kategoorias: kasutajate loodud õpiotstarbeline multimeedialahendus; professionaalide produtseeritud õpiotstarbeline multimeedialahendus; üle-euroopalise koostööna loodud õpiotstarbeline multimeedialahendus ning aktiivset vananemist ja põlvkondadevahelist solidaarsust toetav õpiotstarbeline multimeedialahendus.
Rohkem infot koos finalistide ja äramärkimist leidnud töödega leiab aadressil http://www.medea-awards.com.