See juhtus 1996. aasta sügisel Kielis. Sealses pedagoogikakõrgkoolis külas olles küsis võõrustav prorektor, mis Tallinnas ka uudist.Ütlesin, et asutasime haridustehnoloogia keskuse, mispeale ta kahtleval moel küsis: mis asi see veel on?
See küsimus oli tõeliselt ootamatu – pedagoogikakõrgkooli prorektor polnud haridustehnoloogia mõistega varem kokku puutunud!
Püüdsin siis talle haridustehnoloogia mõiste lahti seletada ja kirjeldasin äsjaloodud keskuse eesmärke. Minu viisakalt ära kuulanud, teatas ta veendunult, et sellise keskuse järele ta küll vajadust ei näe.
Nüüdseks on mitmesuguste tehnoloogiliste vahendite – sh arvutitarkvara – kasutamine õppimisel ja õpetamisel muutunud enesestmõistetavaks ning Tallinna Ülikooli informaatika instituudi haridustehnoloogia keskus rahvusvaheliselt tuntuks ja tunnustatuks.