Kui ma e-õppesse jõudsin, olid tunnid juba alanud…

„Hiiglane“, Gregor Laikmaa, 5 a

„Hiiglane“, Gregor Laikmaa, 5 a

E-õpe kui mõiste oli alguses minu jaoks arusaamatu, kuid pärast esimest kokkupuudet Tallinna Ülikooli IVA õpikeskkonnaga hakkas asi selgemaks saama. Minu esimeseks kogemuseks oli õppejõud Ruth Pääsukese praktikum, milles sooritasime mitu õppetegevust iseseisvas õppes või praktikumis. See oli huvitav kogemus, sest esmamulje avas e-õppe laiemas kontekstis. Hiljem puutusin kokku teistsuguse “e-õppega”, kus e-õppe rakendamine piirduski keskkonda üles laaditud õppematerjalidega. Usun, et nüüdseks on õppematerjalide avalikustamine veebikeskkonnas igapäevane õpe ilma e-ta ehk õppetöö loomulik osa. Kui iseseisvat õpet on rikastatud atraktiivsete õppematerjalide, iseseisvate enesekontrolli vahendite, kommunikatsiooni tööriistade ning muude võimalustega, muutub õppetöö märksa põnevamaks. Internetimaailm sisaldab lõputult tööriistu, mis kohati hajutavad õppija tähelepanu, kuid õigel kasutamisel muutuvad need asendamatuks ressursiks.

Autorist