Kuidas kasutatakse meediat õppimise ja õpetamise toetamiseks Euroopa riikides?

Projektide börs

MEDEAneti (www.medeanet.eu) projekti konsortsium on püüdnud viimase kolme aasta jooksul tehtud uurimistöö raames sellele küsimusele mõningal määral vastata. Kaardistatud on viis riiki (Bulgaaria, Eesti, Kreeka, Austria ja Rumeenia) ning kahe riigi piirkonnad (Baden-Württenberg ja Flandria), mille tulemusel on valminud ingliskeelne kolmeosaline seeria pealkirjaga „Charting Media and Learning in Europe“.

2012. aastal avaldatud esimene osa keskendub meediaharidust ja meediapädevusi puudutavatele trendidele, arengutele ja poliitikatele. Aasta hiljem ilmunud teise osa fookus paikneb koolihariduse õppekavadel ning otsib vastust küsimusele, mil viisil on meediapädevused ja nende arendamine riiklikesse õppekavadesse integreeritud, milline on reaalne olukord klassiruumis ning millised organisatsioonid on erinevates riikides selle teemaga seoses protsessidesse kaasatud. Alles hiljuti publitseeritud aruande kolmas osa pühendub veidi kitsamalt õpiotstarbelise meedia loomist ja kasutamist puudutavatele koolitustele nii õpetajakoolituses kui ka täienduskoolituses laiemalt.

Kõik aruanded ja nende kokkuvõtted on kättesaadavad projekti koduleheküljelt medeanet.eu.
MEDEAnet projekti partneriks Eestis on Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutus.

Tags:

Autorist